بازاریابی الکترونیکی
شرح استاندارد آموزش شایستگی:
بازاریابی الکترونیکی در حوزه شایستگی های فناوری اطلاعات است.از کارهای این شایستگی میتوان موارد” بررسی بازاریابی الکترونیکی،بررسی حوزه الکترونیک،مدیریت رابطه سودمند با مشتری،برنامه ریزی بازاریابی،بکارگیری فرآیند تشخیص و انتخاب فرصت،بکارگیری اینترنت پیشرفته در جهت بازاریابی الکترونیکی” را نام برد.
بازاریابی الکترونیکی با مشاغل مدیریت آموزشگاه های آزاد،مدیران بازاریابی شرکت ها،اصناف و کارخانجات و حوزه فروش و خدمات،کسب و کار های کوچک و مشاغل خانگی میتواند در ارتباط باشد.
سرفصل ها:
- بررسی بازاریابی الکترونیک
- بررسی حوزه الکترونیک
- مدیریت رابطه سودمند با مشتری
- برنامه ریزی بازاریابی
- بکارگیری فرآیند تشخیص و انتخاب فرصت
- بکارگیری اینترنت پیشرفته در جهت بازاریابی الکترونیکی
- انجام آمایی بازاریابی الکترونیکی در حوزه کاری
64 ساعت آموزش
16 ساعت نظری ، 48 ساعت عملی
ویژگی های کارآموز ورودی
حداقل میزان تحصیلات: دیپلم، حداقل توانایی جسمی و ذهنی: توانایی کار با کامپیوتر، مهارت پیش نیاز: رایانه کار ICDL درجه دو
هنوز هیچ دیدگاهی نوشته نشده است