بازاریاب فروشگاه های مجازی
- شرح استاندارد آموزش
بازاریابی فروشگاه های مجازی شغلی است که در حوزه خدمات و از گروه فناوری اطلاعات است که شامل توانایی های تبلیغ آنلاین،بازاریابی و بررسی رسانه های اجتماعی طراحی وب سایت CRM و … میباشد. دارنده این شغل با مدیران تجارت الکترونیک فروشگاه ها،بازار بورس، بازار کالاها و … در ارتباط است و توان اشتغال در انواع بازارها، فروشگاه ها، سازمان ها و نهاد های بازرگانی را دارد.
سرفصل ها:
- طراحی و توسعه طرح بازاریابی برای فروشگاه های مجازی
- بازاریابی از طریق پست الکترونیک
- تبلیغ آنلاین
- بازاریابی واسطه گری(affiliate)
- بازاریابی موتور های جستجو
- بازاریابی رسانه های اجتماعی
- بازاریابی ویروسی
- طراحی و توسعه وب سایت فروشگاه
- بررسی و آنالیز وب سایت و بهینه کردن آن
- مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
- تحقیقات بازاریابی
76 ساعت آموزش
30.5 ساعت نظری ، 45.5 ساعت عملی
ویژگی های کارآموز ورودی
حداقل میزان تحصیلات: دیپلم، حداقل توانایی جسمی و ذهنی: سلامت کامل جسم و ذهن، مهارت های پیش نیاز: ندارد
هنوز هیچ دیدگاهی نوشته نشده است